روشنی خورشید

فضایی جهت نشر بیانات، مصاحبه ها، پیام ها و آثار منتشر نشده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

روشنی خورشید

فضایی جهت نشر بیانات، مصاحبه ها، پیام ها و آثار منتشر نشده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

پیام منتشر نشده آیت الله خامنه ای در پی شهادت سردار اسلام حاج حسین خرازی - ۱۳۶۵/۱۲/۱۰

ثبت‌شده در يكشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ
پیام منتشر نشده آیت الله خامنه ای در پی شهادت سردار اسلام حاج حسین خرازی - ۱۳۶۵/۱۲/۱۰

به مناسبت هشتم اسفند ماه، سالروز شهادت سردار اسلام و پرچم‌دار جهاد و شهادت حاج حسین خرازی فرمانده لشکر امام حسین، «روشنی خورشید» متن پیام تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را منتشر می‌کند.

مخاطب:

تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۶۵

شرح:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

سردار شهید اسلام و پرچمدار جهاد و شهادت، برادر شهید، حاج حسین خرازی به لقاءالله شتافت و با ذخیره‌ای از ایمان و تقوا و جهاد و تلاش شبانه‌روزی برای خدا و نبرد بی‌امان با دشمنان خدا، در آسمان شهادت پرواز کرد و بر آستان رحمت الهی فرود آمد. او که در طول شش سال جنگ، قله‌هایی از افتخار و شرف را فتح کرده بود، اینک به قله‌ی رفیع شهادت دست یافته است و او که هل من ناصر حسین زمان را با همه‌ی وجود لبیک گفته بود، اکنون به زیارت مولایش امام حسین نایل آمده است و او که در جمع یاران لشکر سرافراز امام حسین، عاشقانه به سوی دیار محبوب می‌تاخت، پیش از دیگر یاران، به منزل رسیده و به فوز دیدار نایل آمده است. آری، او پاداش جهاد صادقانه و مخلصانه‌ی خود را اکنون گرفته و با نوشیدن جام شهادت، سبک‌بال در جمع شهدا و صالحین در آمده است.

زندگی و سرنوشت این شهید عزیز و هزاران نفس طیبه‌ای که در این وادی قدم زده‌اند، صفحه‌ی درخشنده‌ای از تاریخ این ملت است. ملتی که در راه اجرای احکام خدا و حاکمیت دین خدا و دفاع از مستضعفین و نبرد با مستکبرین، عزیزترین سرمایه‌ی خود را نثار می‌کند و جوانان سرافرازش پشت پا به همه‌ی دلبستگی‌های مادی زده، پای در میدان فداکاری نهاده و با همه‌ی توان مبارزه می‌کنند و جان بر سر این کار می‌گذارند. چنین ملتی بر همه‌ی موانع، فائق خواهد آمد و همه‌ی دشمنان را به زانو در خواهد آورد. ما پس از هشت سال دفاع مقدس همه‌جانبه و شش سال تحمل جنگ تحمیلی، نشانه‌های این فرجام مبارک را مشاهده می‌کنیم و یقیناً نصرت الهی در انتظار این ملت مؤمن مبارز و ایثارگر است.

این‌جانب شهادت این عزیز را به حضرت ولیّ‌عصر -ارواحنافداه- و به امام و رهبر بزرگوار -روحی‌له‌الفداء- و به مردم قهرمان‌پرور اصفهان و مخصوصاً به خانواده ارجمند و گرامیش و نیز به رزمندگان عزیز لشکر امام حسین تبریک و تسلیت می‌گویم و درجات عالیه را برای او و دیگر شهیدان عزیزمان مسألت می‌نمایم.

سید علی خامنه‌ای

۱۰/۱۲/۶۵

 

منبع: پرتال جامع سرداران شهید استان اصفهان

دیدگاه‌ها

ارسال دیدگاه‌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

پیامک‌های این دیدار

  • آیت‌الله خامنه‌ای: ملتی که در راه حاکمیت دین خدا و دفاع از مستضعفین و نبرد با مستکبرین، عزیزترین سرمایه‌ی خود را نثار می‌کند و جوانان سرافرازش پشت پا به همه‌ی دلبستگی‌های مادی زده، پای در میدان فداکاری نهاده و با همه‌ی توان مبارزه می‌کنند و جان بر سر این کار می‌گذارند، بر همه‌ی موانع، فائق خواهد آمد و همه‌ی دشمنان را به زانو در خواهد آورد./ ما پس از هشت سال دفاع مقدس همه‌جانبه نشانه‌های این فرجام مبارک را مشاهده می‌کنیم و یقیناً نصرت الهی در انتظار این ملت مؤمن مبارز و ایثارگر است.